ქართული ენა და ლიტერატურა
|
|
კლასი
|
VI
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
25 (სსსმ კლასში არ არის)
|
გაკვეთილის თემა
|
ა.წერეთლის „ჩემი თავგადასავალი“
ტექსტის შეჯამება
|
შესაბამისობა ესგ ინდიკატორებთან
|
VI 1. VI 2. VI 7
|
გაკვეთილის მიზანი
|
პრეზენტაციისათვის საჭირო და ტექსტის გააზრებისათვის საჭირო უნარების
განვითარება
|
გაკვეთილის თანმიმდევრობა
|
აქტ.I ორგანიზაციული
საკითხები 1წთ.
აქტ.II გაკვეთილის
თემის, მიზნის, შესასრულებელ აქტივობათა გაცნობა პროექტორის საშუალებით 2 წთ.
აქტ. III ჯგუფური
მუშაობა- ასოციაციური რუკები: „ძიძასთან
სავანეში“, „აკაკის მშობლები“, „სასახლეში“, გიმნაზიაში“, „აკაკის პედაგოგები“ 10 წთ.
აქტ.IV ნამუშევრების
პრეზენტაცია 15 წთ.
აქტ. V „რითმებთან
ჭიდილი“ - ამოვიცნოთ სარითმო ცალისა და კონტექსტის მეშვეობით დაფარული სიტყვა სტროფებში 4 წთ.
აქტ. VI ვუპასუხოთ
შეკითხვებს- კონკურსი „ბლიცი“ 7წთ.
აქტ. VII მცირე
ლექცია აკაკის ცხოვრებასა და მოღვაწეობაზე
3წთ.
აქტ. VIII შეფასება 2წთ.
აქტ. IX საშინაო დავალება:
მოვიძიოთ ინტერნეტში ინფორმაცია აკაკის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ, მოვემზადოთ
სასკოლო პრეზენტაციისათვის ესგ VI. 12
|
გაკვეთილის შედეგი
|
მოსწავლეს შეუძლია სხვისი ნათქვამის პარაფრაზის გამოყენება; გარკვევით,
თანმიმდევრული საუბარი; მნიშვნელოვანი ეპიზოდების, გამონათქვამების დასახელება-ინტერპრეტირება;
პერსონაჟის ქმედების შეფასება
|
რესურსები
|
თაბახის ფურცლები 10 ცალი, დაფა, ცარცი, ტაბულები შეფასების რუბრიკებით,
პროექტორი
|
Thursday, July 9, 2015
გაკვეთილის გეგმა: ა.წერეთლის " ჩემი თავგადასავალი"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment