Thursday, April 14, 2016

ტრენინგის რეფლექსია 2

 ტრენინგი „მასწავლებლის პროფესიული საქაღალდის შეფასება“
(რეფლექსია)
      ა.წ. 27-28 თებერვალს ქ.ზესტაფონის N 2 საჯარო სკოლაში ჩატარდა ტრენინგი „მასწავლებლის პროფესიული საქაღალდის შეფასება“. ტრენინგი ჩატარდა შეფასების ჯგუფის წევრთათვის. ტრენინგის ორგანიზატორი იყო მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
     ურთიერთგაცნობის შემდეგ ტრენერმა, ქ-ნმა ნინო გოგსაძემ, გაგვაცნო ტრენინგის  მიზნები: 1. შეფასების ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობების გააზრება  2. საქაღალდის სტრუქტურისა და სქემით გათვალისწინებული აქტივობების დამადასტურებელი დოკუმენტების ჩამონათვალის გაცნობა 3. შეფასების წესის პროცედურები და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა  4. რესურსები, რომლებიც შეფასდება სქემის ფარგლებში. 5. რესურსის შეფასების კრიტერიუმები და მათი გამოყენება.
      ტრენინგი დაიწყო მინი-ლექციით, ტრენერი დაწვრილებით გვიხსნიდა შეფასების ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობებს;  მასწავლებლის პროფესიული საქაღალდის რაობას, სტრუქტურას, შეფასების წესს, ვადებს, გასაჩივრების მექანიზმს. ასევე გავეცანით სავალდებულო და დამატებითი აქტივობების ჩამონათვალს სხვადასხვა საფეხურისათვის და მათს  დამადასტურებელ დოკუმენტებს. გავეცანით შეფასების კრიტერიუმებს. მან  ვრცლად ისაუბრა ტრენინგებისა და პროგრამების, ასევე სტუდენტის// მასწავლებლის კონსულტირების გზით კრედიტქულების დაგროვების შესაძლებლობაზე. (ამ უკანასკნელ საკითხებში უკეთ გარკვევისათვის დაგვირიგდა დამხმარე მასალა  ჩამონათვალით იმ პროგრამებისა, რომლებშიც მონაწილეობის შემთხვევაში მასწავლებელს მიენიჭება კრედიტქულა. ასევე შესრულდა ორი ჯგუფური სამუშაო :  1.განვიხილეთ სიტუაციური ამოცანა, რომელიც ითხოვდა შიდა შეფასების ჯგუფის მიერ განხორციელებული ქმედებების მართებულობაზე მსჯელობას. 2. შევადგინეთ ჩამონათვალი კრიტერიუმებისა, რომლებიც სასურველია, გავითვალისწინოთ მასწავლებლის მიერ სხვა პედაგოგის კონსულტირების პროცესის შესაფასებლად).  ტრენერი ამომწურავად პასუხობდა დასმულ შეკითხვებს.
      ტრენინგის მეორე დღე დაიწყო წინა დღის რეფლექსიით. დღის მთავარი საკითხები იყო: 1.  ტიპები რესურსისა, რომელიც შეფასდება ქულებით 2. რესურსის მნიშვნელობა 3. ეფექტური რესურსის მახასიათებლები 4. სასწავლო რესურსის შექმნის დამადასტურებელი დოკუმენტაცია. ტრენინგის მეორე დღე უმეტესად პრაქტიკული ხასიათის იყო, შესრულდა ორი ჯგუფური სამუშაო: ეფექტური რესურსის მახასიათებლები; რესურსის შეფასება. ასევე როლური თამაში - ელექტრონული რესურსის შეფასება.
      მეორე დღესაც მონაწილეები იყვნენ აქტიურნი, ტრენერი პასუხობდა შეკითხვებს, პრეზენტატორები ხარისხიანად წარმოადგენდნენ ჯგუფის ნამუშევარს აუდიტორიის წინაშე. ეს დღე ნამდვილად ნაყოფიერი იყო შეფასების ჯგუფის წევრებისათვის, რადგანაც წარმატებით გამოვიყენეთ რესურსის შეფასების სქემები. ეს შეფასების ჯგუფის ერთ-ერთი საპასუხისმგებლო აქტივობაა.
ტრენინგის დასასრულს შევავსეთ გამოკითხვის ფურცლები, მივიღეთ საშინაო დავალებაც.
     მოცემული ტრენინგი საშუალებას მომცემს, უკეთ დავგეგმო ჩემი, როგორც საგნის პედაგოგისა და ფასილიტატორის, საქმიანობა. მეტი დახმარება გავუწიო კოლეგებს,  ვუპასუხო მათს შეკითხვებს სტრუქტურულ და პროცედურულ საკითხებზე, მივცე ეფექტური უკუკავშირი, როგორც გაკვეთილის დაგეგმვისა და ჩატარების, ასევე შეფასებისას. აქტიურად გამოვიყენებ ტრენინგის მეორე დღეს პრაქტიკული სამუშაოებისას მიღებულ ობიექტური შეფასებისათვის საჭირო უნარ-ჩვევებს.

ქ. ზესტაფონის N 1 საჯარო სკოლა
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი შორენა ლეჟავა
27 თებერვალი 2016 წელი
      



     

  

No comments:

Post a Comment