კრიტერიუმი
|
ქულა
|
კომენტარი
|
I
|
2
|
რესურსის კავშირი საგანმანათლებლო მიზანსა და ესგ-ის მოთხოვნებთან ბუნდოვანია.
არაა მითითებული საგანმანათლებლო მიზნები
და ესგ-ის შესაბამისი შედეგები
|
II
|
2
|
მკაფიოდ არაა განსაზღვრული, რომელი ასაკობრივი ჯგუფისათვისაა განკუთვნილი
რესურსი. ამაზე მხოლოდ თემის დასახელება მიანიშნებს.
|
III
|
3
|
რესურსი შინაარსობრივად გამართულია, ითვალისწინებს სამიზნე ჯგუფის ინტერესებსა
და საჭიროებებს, ჩანს კავშირი საგაკვეთილო
პროცესთან, თუმცა არ არის სათანადოდ ორგანიზებული.
|
IV
|
2
|
რესურსი ნაკლებად ორიგინალურია, სხვა უკვე არსებული რესურსების მსგავსია.
|
V
|
3
|
რესურსი სრულად ვერ უზრუნველყოფს ყველა მოსწავლის ჩართვას სასწავლო პროცესში;
მცირე მოდიფიკაციის შემთხვევაში შესაძლებელია მისი გამოყენება სხვადასხვა საგანში
და მრავალჯერადად; რესურსი იძლევა ესგ-ის გამჭოლი კომპეტენციების განვითარების საშუალებას
(წიგნიერება, მედია წიგნიერება, სემიოტური კომპეტენცია).
|
No comments:
Post a Comment