Thursday, April 14, 2016

რესურსის შეფასება

    
კრიტერიუმი
ქულა
კომენტარი
I
2
რესურსის კავშირი საგანმანათლებლო მიზანსა და ესგ-ის მოთხოვნებთან ბუნდოვანია.  არაა მითითებული საგანმანათლებლო მიზნები და ესგ-ის შესაბამისი შედეგები
II
2
მკაფიოდ არაა განსაზღვრული, რომელი ასაკობრივი ჯგუფისათვისაა განკუთვნილი რესურსი. ამაზე მხოლოდ თემის დასახელება მიანიშნებს.
III
3
რესურსი შინაარსობრივად გამართულია, ითვალისწინებს სამიზნე ჯგუფის ინტერესებსა და საჭიროებებს,  ჩანს კავშირი საგაკვეთილო პროცესთან, თუმცა არ არის სათანადოდ ორგანიზებული.
IV
2
რესურსი ნაკლებად ორიგინალურია, სხვა უკვე არსებული რესურსების მსგავსია.
V
3
რესურსი სრულად ვერ უზრუნველყოფს ყველა მოსწავლის ჩართვას სასწავლო პროცესში; მცირე მოდიფიკაციის შემთხვევაში შესაძლებელია მისი გამოყენება სხვადასხვა საგანში და მრავალჯერადად; რესურსი იძლევა ესგ-ის გამჭოლი კომპეტენციების განვითარების საშუალებას (წიგნიერება, მედია წიგნიერება, სემიოტური კომპეტენცია).
შემფასებლის სახელი და გვარი
შორენა ლეჟავა
რესურსის საგნობრივი ჯგუფი
საბუნებისმეტყველო
რესურსის დასახელება
რისთვის და როგორ ვსუნთქავთ?

No comments:

Post a Comment